Sabah 7 de gel dediler üçüncü sezeryan olacak.Ucuncu olmasına rağmen ister istemez korkum endişem var 😑Kizlarimdan iki gün ayrı kalcak olmakda canımı sıkıyor 😞.Bir yandanda sevincliyim üç numaramla kavuşup taniscaz.Tuplerimde baglancak umarım sorunsuz geçer