Kabızlığı sormamın sebebi eğer kabızlık varsa vücut daha rahat dışarı atabilmek için daha fazla mukus üretiyor. Bağırsakları kayganlaştırıp bağırsaklara zarar vermeden dışarı atılmasını sağlamak için. Siz de daha fazla görüyor olabilirsiniz bu sebepten. Bu durumu ben de yaşıyorum.