Suzan60 aynen cnm bu benim 4 . Gebeliğim diğerlerinde yaptırdım bı sıkıntı çıkmadı bundada çıkacağını zannetmiyorum o yüzden gerek duymadım ama riskli bir gebelik olsaydı çocuğuma bana zarar gelecek bı durum olsaydı tabiki ne gerekiyorsa yaparım doğal bir süreç geçirmek istediğim için herhangi bir sıkıntı yaşamadıgim için gerek duymadım herkez tabiki bildiğini yapsın en doğru gelen neyse herkes onu yapar asla aksi tavsiyem olamaz ben şahsi kendimde uyguladığım bir durum bu diğerlerinde yaptırdım bütün testleri herhangibir sıkıntı yaşamadım o yüzden gerek duymadım ben kendim için