Hllslck Mucizemiz4735 doktorum ateşin çıkmadıysa sorun yok demişti. Benim de zaten ateşim yoktu. Ateşlenince ne gibi riskleri var bilmiyorum.
Usakli64 Grip hava yoluyla bulastigi icin bebege gecmezmis sadece iyi beslen dinlen ve cabucak iyiles insallah