Hanzademerve Selam kızlar iyi bayramlar dilerim herkese, Yârın sezeryana giricem çok heyecanlıyım biraz da korkuyorum sonda takılırken özellikle uyusturmadan takıyorlar ya çok acı verici dua edin bana kızlar yavrumu sağlıkla kucağıma alayım🫀
Tubiku Hanzademerve ben sonda takıldığı ani hatırlamıyorum bile, eli yumuşak birine denk gelirsiniz umarım siz de farketmezsiniz. Hoş sezaryen öncesi benim sancım gelmişti o sancı yanında sonda hiç bir şey :D
ipekmom_ Hanzademerve devlettemi doğum yapacaksınız? Ben ilk doğumu özelde yaptım sondayı spinal anestezi yaptıktan sonra taktılar hiçbişey hissetmedim sezaryen olacaksanız o şekilde isteyebilirsiniz kabul ederler belki
Hanzademerve ipekmom_ ilk doğumumda uyusturmadan yapmıslardı sonra genel anestezi yapıldı Bunda spinal olcam inşallah kabul ederler söylicem ben