Momy11 Merhaba kizlar kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz bu ikinci gebelik ama ilkini hatirlamiyorum şuan 6+1 acaba duyulur mu ✋🙂
Edizhr Momy11 6. Haftada duyanda var ama en ideali birsz bekleyip öyle gitmek gec döllenme falan oluyor bazen duyulmuyor insan strese giriyor
Esraa00 Momy11 bence gidip olmama ihtimalini düşünmek yerine 7.haftada yada benim gibi 8.haftada gidebilirsiniz garanti😇
ipek-15 Momy11 6+5 zannediyordum uygulamaya göre 6+0 dedi dr karın ultrasonuyla duydum. Dünyanın en güzel sesiydi🥰 inşallah sizde duyarsınız
Merve_kucuk Momy11 Ben direk 8 haftalıkken gitmiştim. Kalp atışını da bebeği de görmüştüm çok şükür 🙏🏻
Fahriye41 Momy11 5haftalikken keseyi gördü kalp atışını 6+6da alttan duydu karından net olarak 7+5de duydum
Gul1402 Bende kalp atisi için haftaya perşembe randevu aldım yani 7+5 olacak o zaman. Cok korkuyorum duyamazsam diyee3
Seymaaa05 Benim doktorum 6 da çağırmıştı gittiğimde duyuldu ama çok az 🥰 biraz daha bekleyip git bence net duyarsın
Nilay01- 6 haftalıkken keseyi gördük ama kalp atışı için çok ufak demişti doktorum 8. haftada gittiğimde çok şükür duydum
Mismis35 Ben 5+5 te kese ve bebeği gördüm 7+5 te de kalp atışı 💓 ama değişiyormuş bu 5+6 da da kalp atışı gören var. Vajinal ultrason ile muayene oluyorum.
Nigar_A Momy11 ilk gebeliğimde 6+1de vajinal ultrasonda duymuşdum. Şimdi 5+3üm.yarın gitsem görürmüyüm bilemiyorum.çünki diğer gün yolculuğum var 10gün sonra döneceğim.meraktan çatlıcam.iyimi diye
Silayuksel Bende 7 haftalıkken gidicem pazartesi günü doktor normalde 6+5 iken çağırdı beni ama biraz daha zaman geçsin daha iyi duyulur belki diye bekliyorum