Merhaba anneler herkese iyi bayramlar ilk kızım 6 yaşında 14 haftalık hamileyim ikinci bebeğim de kız olucakmış ilk olarak 12.haftada ikili taramada %51 kız dedi doktorum dün biraz rahatsızlandım bayramda nöbetçi dr buldum ona gözüktüm farklı bir dr ben sormadan o da bana bebek %100 kız dedi kalbim çiçek bahçesine döndü evimde çiçek bahçesi olucak anlaşılan 🥰 sağlıkla kavuşalım inşallah hep cinsiyetsiz hazırlıklar yapmıştım artık bir şeyler almaya başlayabilirim kızıma sizde durumlar nedir 2 kız annesi olan var mı aramızda 🥰