Kızlar kan aldırırken bile cani yanan ben sezaryen doğum olacağı gün çok rahattım Allah sakinlik ve cesaret verdi özellikle belden iğne vurulması ilk ayağa kalkma falan beni çok geriyordu burada okuduğum yorumlardan ama ben belden iğneyi hiç hissetmedim bebek çıkışını falan tabiki hissediyorsunuz zaten sonucta bi insan çıkıyor karnınızdan ama asla acı vs yok kafanızı sabit tutun agri olur deniyordu ben bebeğime kafamı kaldırıp baktım muayene ederken ama baş ağrısı hiç olmadı ilk ayağa kalkarken de hiç zorlanmadım iki uç gün sonrası ayağa kalkmak biraz daha zor saga sola donmek falan ama 4. Gunumdeyim iyileştim ilk günde gayet iyiydim o aradasi iki gün birazcık ağrı falan olsa da zaten ilaçlar kesiyor. Benim en çok zorlandığım konu sonda taktırırken çok kastım izin vermedim hocam yardım etti özel durumum vardi muayene falan izin vermediğim için ama herkes birisi zorlanmaz gibi. Diğer zorlandığım emzirme konusuydu emzirme yastığınız varsa hastaneye götürün ben kalabalık etmiyim diye almadım bebeği dikişlerden yanaştırmadım pozisyon önemli yani yanimiza mama biberon almayın diyenler boş bence götürülmeli yada gündüz olacaksa lazım olursa alınır ama süt hemen gelmeyebiliyor gelen giden minciklayinca memeyi daha çok aciyor ben süt sağma makinası aldım hemen üçüncü gün öyle geldi sütüm şükür 🙏🏻 sorusu olan varsa yazabilir