anne890 38+2 oldum bugün kasılmam baya var şuan dakika tutuyorum o sırada belimdede adet ağrısı gibi ağrım var uzanmisim uzun suredir ama bı geliyo bı gidiyo ağrı sizce dogururmuyim bugün ya hep 1 Nisan’da dogururum diye hissim vardı
EsilaMiracAyazEren_Moms anne890 dinlendiğinizde sancınız geçmiyorsa ve 5-6 dakikada 1 geliyorsa muhtemelen doğumunuz başlamıştır. Leke gördünüz mü hiç, nişanınız geldi mi yani ?
Sinemmm_23 anne890 40+1 haftalığım benimde çok sancım kasılmam var adet ağrısı gibi ağrı var ama açılma yok dua edin tez zamanda sağlıkla doğurayıö çok yoruldum ya 😂
Lavin97 Ya Insallah sag saglim kucaginiza alirsiniz🙏🏻 ben adet sancisi hic yasamadim onun bile nasil olduguni bilmiyorum sancim Oldugunda qaliba anlamayacagim😅
anne890 Lavin97 amin insAllah valla ilk dogumumdan biliyorum az çok doğum sancısı ayrı birşey anlaşılmayacak birşey değil 😂
BlcSongullllllllll anne890 kız hevesle doğurdum diye yazacaksın sanarak okuyordum bunu gördüm gülme tutu 😅😅 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
anne890 Sinemmm_23 masAllah doğdun artık neyi bekliyor bebiş 😂 gerçekten bende aynı durumdayim doğsun diye dua ediyorum rabbim sağlıkla nasip etsin insAllahyaa
Sinemmm_23 anne890 doğdu çok şükür kordonu çok kısaydı o yüzden çok zorluk çektim 9 cm açıklıktan sonra 3 saat doğum sancısı çektim ama şükürler olsun alfım kucağıma 😊🙏
anne890 Sinemmm_23 Ayy çok sevindim Allah sağlıklı uzun omurlen nasip etsin darısı başıma hayırlısıyla