sseydaa34 Merhaba 27 martta sezeryan ile doğum yaptım 2-3 gün kanamalarım çok az denilecek gibiydi ama sonrasında biraz arttı süreç nasıl ilerliyor normal mi ? Bir hafta sonra kontrolüm var daha erken mi gitmeliyim ?
mlkkk sseydaa34 lohusa kanaması 40gün densende 60gğne kadar normal olabiliyor benimde 52 gün sürdü bitti gibi bir iki gün gelmiyor sonra leke leke yada az az geliyor bende en son adette görüp tamamen 52.günde bitti
NurAyse_nur Ftmnnr yari kirkina kadar kesilebilirsin yani ilk 20 gun olur durur sonraki 20 gun tekrar olursun normaldir sen kontrolune git kan degerlerin düşük olabilir o yuzden de az kanama gorebilirsin 40ini tamamlar merak etme
Ftmnnr NurAyse_nur doktor hastaneden çıkarken kan değerlerin ıyı ama kan ılacı kullan dedı ben ılk zamanlar kullandım kesıldı sonra ılac bıtmeye yakın bır kaç gün ılacı kıllanmayı unuttum sonra baktım kanamam başladı herhalde ılacın yan etkısındıye düşündüm
deletedmom43191 sseydaa34 tabiki normal kanaman olcak ki için temizlensin birden artmaz zaten kanama bazılarında çok dan aza gider bazıları azdan çok gider
Melike_4949 sseydaa34 40 gün boyunca az çok kanama olması normal 40 gün bittikten sonra regl de olabilirsiniz benim öyle oldu
tugbaoztrk sseydaa34 Bende 2. Sezeryani oldum 8. Günüm odrar yerimden koyu kıvamlı kan geliyor bu normalmi ve idrar yaparken ağrı oluyor sizde oldumu
sseydaa34 tugbaoztrk yok hayır olmadı idrar yollarında varsa doktora gidin bence enfeksiyon da olabilir idrar yaparken bazen zorlanma oluyor ..