HoneyDay Kızlar yaklaşık 2 saate yakın karnım sertleşip normalleşiyor. Göbeğimin sağ tarafıda ağrıyor sancı mıdır bu
elifuslu1002 HoneyDay bende de oluyordu aynı şeyler e artık doğuma hazırlanıyor normal dedi o haftalarda olmuştu şuan 38 olacağım yok denecek kadar azaldı
mpisicik HoneyDay bende de oluyor tam 36+3 teyim. Dr süre tut düzenli olursa doğum yaklaştı demektir demişti