Kızlar 22+6 oldum. Bayram için memlekete geldim. Bugün dışarda kahve içtim iyiydim eve gelip çok az yemek yedim. Zaten grip gibi olduğum için çok yemek yiyemiyorum iştahsızım. Çok az yayla çorba 4-5 kaşık salçalı makarna yedim daha da bişi yiyemedim. Yemekten sonra mide ağrısı ve geğirme başladı ve 8 saat filan oldu geçmiyor. Normalde de midem sorunludur gastrit vs var. Hep mide koruyucu kullanırdım şimdi 5-6 aydır kullanmıyorum. Bugüne kadar iyiydim bugün çok ağrıdı midem nedense. Bi kaşık tahin yedim umarım uyuyabilirim. Başka önerisi olan var mı çok kötüyüm sağa sola dönemiyorum tek sırt üstü ağrımıyor