Peki doğruluk payı ne kadar var ben cumartesi günü gittim kendi doktorum bana kız dedi devlet hastanesine gittim oda bana kız dedi cumartesi günü doktorum oraya yönlendirdi bende hiç memnun kalmadım o kadar kötü baktı bak burası organları dedi yüzünü göstermedi bile bu kız değil %100 erkek dedi çok emin konuştu