elifuslu1002 Merhaba kızlar 35 haftalikken 3.400 dü bebeğimin kilosu, şuan 37.4 haftalığım doktor haftasına göre kilosu fazla 40 dan önce ola bilir dedi ama çevremde 4 kg den üstü sezeryan diyo duydum bilgisi olan var mı ? Şuan kaç kg bilmiyorum.
m_mervee elifuslu1002 benimde 2 hafta önde gidiyordu da diyete uydum arayı azalttık hızlı almaya devam etse 38 i geçirmem suni sancıyla doğurturum diyordu doktorum
Sdt elifuslu1002 oğlum ultrasonda 4.500 yakın gözüküyordu ve işte başka sebeplerin de etkisi ile 39.haftada sezeryan olmam gerekti ama tabi kilosununda fazla olması büyük etkendi oğlum 4200 doğru ve kucağıma alınca da normal doğum yapamayacağımı anladım 😅
Lemans Benım de en son 2800dü. 33+2de şimdi 35+1 olduk kesin Benım de bu civardadır kilosu . Çarşamba kontrolüm var doğum şekliyle alakalı konuşacağız bakalım ne diyecek 🫠 Çatı muayenesi yaptı mı size ? Ona bakıp karar verıyorlar diye bılıyorum
elifuslu1002 Lemans yok çatı muanesinw gle falan demedi ayın 9 unda maunem var ama öyle bisey var mı belli bir kilodan sonra sezeryan olunuyor mu
Lemans elifuslu1002 kişiye göre değişir kimi kadın 3500ü zor dogurıyor kimi 4 kiloyu dikişsi doğuruyor. Tamamen sizin çatı genıslığınız ile alakalı. Arkdasım 4550 normal doğurdu çok dikişi vardı ama onun ama doğurdu yani 😁
elifuslu1002 m_mervee ya benimki sadece erken gele bilir dedi başka bisey de söylemedi daha erkene alayım bari randevuyu
m_mervee elifuslu1002 belki kontrole gidene kadar doğurmuş olursun sende iri bebek normal doğum çok fazla oluyor hatta dikişsiz kesisiz de oluyor inşallah öyle olur çabucak toparlarsın 🙂annem de hep gelişimi kilosu iyi olan bebek çok durmaz kendisi gelmek ister diyip duruyor 😂 bebeğin kilosu abartacak kadar yok ama karın çevresi geniş görünüyor diye doktor bekletmek istemiyor bende taşımaktan yoruldum 37-38 gibi doğurmak istiyorum artık 🥲
elifuslu1002 m_mervee gelsin artık ya oğlum 40 haftslikken dogdu sabırsızlıklan meraktan çatlamistim bunda da dediğin gibi taşıyamaz haldeyim bir an önce olsun ağırılıktan kurtulayım diyorum Rabbım sağlıklı doğum nasip etsin dikişsiz bir doğum istiyorum ilkte çok kötüydü
Parinas m_mervee bence öyle bişey yok yaa. Oğlum 52 cm 4 kg idi 42+0 da doğurdum. Gelmek bilmedi neler yaptım neler denedim 🙈
tospikk1 4800 doğanı biliyorum normal doğum ile çatı muayenesine göre normal yaparsın demişler rşsk almış doktor devlet bide
Bilgemaitri88- Bir kardeşim 4,5 diğeri 5 kg normal doğum ile doğdular. Yeni doğan kıyafetleri olmuyordu. Bu konuda da hazırlıklı olun 😅
elifuslu1002 Bilgemaitri88- aaaaaa bu yönden hiç düşünmedim neyseki az aldım 3 5 kadar büyük alıyım bari bahaha
Parinas elifuslu1002 bende ilk doğumdan hemen önce ultrasonda 3400 3500 doğar demişti doktor. Doğduğunda 4 kg idi. Bilseydim normal denemezdim iriymiş bebek dedi. Bi de hafta ilerledikçe yanılma payı artıyormuş bunu bilmiyordum ben. Mahvetti çocuk valla o kadar çok dikişim oldu ki içten dıştan sezaryen olunsa bu kadar olur bence 1 ay oturamadım düzgün 😀tabi doktorum çok iyi olduğu için harika bi iş çıkardı ne görüntüde sıkıntı oldu ne bollaşma yaşadım çok şükür