Vücudun sağı da solu da uygun. Sırt üstü kan dolaşımını etkilediği için tavsiye edilmiyor, zaten haftan ilerledikçe sende rahat etmiyorsun sırt üstü. Vücudumuzun iki tarafı da mükemmel kusursuz yaratılmış. Sağa yatınca bebegı nefessiz bırakmak gibi bir durum asla söz konusu değil !
Bende hep sola yatıyordum daha iyi kan akışı olsun diye ama artık uyuşuyor kollarım ve sağa yatıyorum hatta sağda daha rahat yatıyorum nefesim daha iyi oluyor. 35+2den selamlar 🖖 hem sağıma hem soluma yatıyorum çok şükür ikimiz de sağlıklıyız