Tgbakrc merhaba en son ne zaman ultrasona girdiniz? Jelden sonra duş aldınız mı, aynısı bende de oldu sadece göbek çevrem inanılmaz bir kızarıklık ve kaşıntı oldu bi anda. Kadın doğum cikdiyeye yönlendirdi ve cikdiye alerjik egzama gibi bi şey dedi. Detaylı ultrason için farklı bi yere gitmiştim orda da jel baya uzun süre cildimde kaldı tabi sonra duş almaya vaktim olmadı. Doktor jelden olabileceğini söyledi. Krem verdi 5 gün sür dedi 3. Günde ben rahatladım ve geçtiler daha sürmedim. O süreçte lierac vs kendi yağlarımı kremlerimi hiçbi şey sürmedim.