Elsa57- aysenurr96 orada ki sayılar var 20 30 40 40 100 diye 100 zaten doguruyorsun doktorum 50 ve üstü sancidir demişti hafif hisseder
nurmltli61 Ys35 hissediyorum ama az hissediyorum bazen sıklaşıyor belimde çok ağrıyor ama beni sancın yok deyip yolladılar
nurmltli61 Raftakilimon az hissediyorum bazen sıklaşıyor belim çok ağrıyor böyle nefes alamıyorum sancın yok deyip yolladılar