SevgibiR vallahi ilk aylarda daha çok acıkıyordum şimdi daha düzenli acıkıyorum,32.hafta olduk gece geçte yattığım için sabah kalhvaltısı filan ışık hızıyla hazırlıyorum elim ayağım titriyor,ben dayanamam her ne kadar bizde de beslenseler aç kalamıyorum ki ben hiç..