Kızlar 19+2 haftalık hamileyim 2 3 gündür böyle saniyelik şekilde karnımın sol tarafına ağrı girmiş gibi oluyor değişik bir his oluyor bebek hareketi mi bilmiyorum bide böyle özellikle gece yatıp sabaha kalkacakken belim çok ağrıyor yada gün içi kanepede uzanıp kalkarken belim çok ağrıyor bu haftalar da normal mi