Ben 34. Haftaya giricem 2 gün sonra ama şu 2 gündür inanılmaz bir şekilde göbeğimin üst tarafında ağrı oluyor hapşırsam öksürsem batıyor gibi dinlenince azda olsa hafifliyor ama uzun süre oturunca felaket ağrım oluyor 🤦🏻♀️ acaba ne yapsam bir acile gitsem birşey yapar mı acaba kontrolüm 36. Haftada yoksa o zamana beklesem mi 🤦🏻♀️