Merhaba,6+3 deyim doktor aşırı gazdan rahimin bile arkada kaldığını ve keseyi göremediğini söyledi.Alttan da zorda olsa baktı kese göründü fakat bebek görünmedi.Amalk defa benim gibi bi hasta olduğunu söyledi böyle bir durum yaşayan var mı ?Haftaya gidene kadar bağırsaklarımk nasıl düzene sokabilirim ?