Bebek bezi tam dolmamasına rağmen devamlı taşırıyor.bebeğim 15 günlük üstünü değiştirmekten bebek de biz de perişan olduk.Sleepy bionatural kullanıyoruz.Acaba bebek bezinden kaynaklı bir sorun mu bu,yoksa bebek bezi numarası mı küçük geliyor,bezi mi yanlış bağlıyoruz?sebep ne olabilir ?tecrübeli anneler yardım ederseniz sevinirim