Kızlar 38+1 olduk normalde bugün çatı muayenesine girmem lazımdı ama bayrama denk geldi. Bayram sonrası da doktorum 3 gün izinli başka doktordan da 9 gün içinde randevu bulamadım. Yarın acilden giriş yapsam çatı muayenesine alıp nst ye takarlar mı devlet hastanesinde