damlaa01 Arkadaşlar ilk hamileliğim 7. Aya girdim ve bir an da ayaklarım şişti tahminen ne zaman geçer şişlik
Mucizeeanne damlaa01 merhaba aynı problemi suan ben yasıyorum 7.aya gırdım ve ayaklarım şişiyo sürekli dinlediğimde ve yuksek bır yere uzatınca şişlik hemen gecıyo
Ayca123 damlaa01 36+2 den sesleniyorum geçmiyor çok ayakta kaldığınız sürece maalesef uzatıp dinlenin fazla tuzdan kaçının
Healthywealthyrespected damlaa01 benim 6 da şişmeye başladı şu an 39+1 ve giderek daha fazla şişlik oluyor yani bendeki gibi hiç geçmeyebilir fakat doğumdan sonra geçiyormuş
Mucizeeanne Ayca123 evet dinlenince anca gecıyo ve dahada var bu surec nasıl devam edıcek bılmıyorum tuz sıfır ama hamur işi tuketıyorum maalesef
Healthywealthyrespected Mucizeeanne evet normal karşıladı doktorum da ebem de yalnız doktorum son zamanlarda aşırı şiştiği için ayaktan kalçaya gerildiğim için sürekli tansiyon kontrolü yaptı ikişer kez ölçtü tansiyonumu hep çünkü böyle çok şişkinliklere bir de tansiyon yüksekliği eşlik ederse protein kaçağı da varsa preeklemsi mi ne yani gebelik zehirlenmesinden şüphe ediyorlar şişliklerinizin fotoğrafını çekin veya kontrolde doktorunuza mutlaka gösterin
Ruzgargulus damlaa01 ilk gebeligimde dogurana kadar geçmemişti ayakkabı numaramı büyütmüştüm ama bundada 8. Aya girecegim geceleri şişiyor dışarı çıkarken ayagımı ayakkabı biraz sıkıyor ama yürüdükçe şişlik gidiyor böyle devam edermi yoksa git gide şişermi bilmiyorum
Ecemom_ damlaa01 38+1 oldum bende de başladı ayak şişmesi. Sabah yataktan kalkınca şişlik yüzünden kendimi havada gibi hissediyorum 😂
Lemans Kızlar bende mısafir ağırladım geçen hafta . Ve bir anda ayaklarım şişti çok ayakta kaldım o gün. 35+2yim bu arada . Ama bende şöyle bısey var sağ ayağım solumdan daha şiş . Bu normal mi. Tansıyon takını yaptım normal çıktı hep