Gamzeeecn Bugün 37. haftaya girdik . Çok az kaldı .Heycanlıyım.İçim içime sığmıyor. Benim gibi heyecanlı annişler yorumlarınızı bekliyorum 🐣🫶
Endoplazmik Gamzeeecn ben de girdim canım, heyecan olmaz mi, sanki biraz bugün aşağı indi, daha rahatım gibi geliyor
ikibaloglanannesi Gamzeeecn 38 e gireceğiz birkaç gün sonra biz de🤍 Abimiz tam 37+0 da dünyaya gelmişti bizim ikinci minik geçti gününü şükür❤️ 10 gün içinde sezeryan olacağım az kaldı🙈
Gebeyim Gamzeeecn bizde 37+1ama iki gündür alt karin ağrısı var baya gel hitler oluyo artık gelirmi beklermi daha bilmiyoruz ama adet agirsi gibi bişey
Gamzeeecn Endoplazmik aşağı indimi bilmiyorum nasıl hissediliyor ,bende bi inceleyim :) 2 gündür aşırı mide yanması yaşıyorum,ilaç ta fayda etmiyor.Süt içiyorum hafifliyor,sadece bu durum bunalttı beni
Gamzeeecn Feth göbektennn😂😂😂 valla ben tosun gibi oldum ya sığamıyorum hiçbir yere .şu 3-5 kilo alanlara şaşıyorum valla nasıl yapıyorlar öyle az kılo almayı 😂
Moomtoobee Gamzeeecn al bendende o kadar hiç kilo almayanlar bile var nasıl oluyo mantığım almiyo 😁 ben 156 boyla 75 kilo oldum tam top gibiyim yani 😐🤣
Busetacir Gamzeeecn 5 kilo falan aldım, gebelik şekeri yüzünden kilo alımım durdu amabebeğim iyi şükür bşr ara o da alamamıştı sonra düzene girdi. Sağlıklı beslenince alınmıyor😂
nesbe Gamzeeecn ne zaman gelicek diye beklemek daha kotu artik bana geldiler 😂😂😂 kendmi 2 yildir hamile gibi hissediyorum