Kızlar merhaba 37 haftalık olcam 12 den sonra 8 buçuk gibi duş aldim sonra sina başladı otururken kasiklarima ağrı girdi dk da bir girip durdu sonra bebişim toplanio bir yandan hareket edio bir yandan toplanio semsert oluo ayak kalktimda kasiklarima ve sağ kalcama doğru bicak saplanir gibi ağrı vuruo şuan uzandım hala da bir yandan kasıklarımda ince ince kasilio ve kasildinda gitim lavaboya idrar normalde sarı olur beyaz peceteye bilerek sildirdim yada idrar azken surcum pecetede peçete renginde acaba sumu gelio yalancı sancimi bir yandan başım ağrıyor ne yapmam lazım hala da kasilmam var uzandım yerden yazıyorum iğne saplanır gibi saniyelik vuruo gidio gelio kanama felan da yok bir yandan sakın kalmaya çalışıyorum