Kızlar merhaba benim her idrar kültürü verdiğimde enfeksiyon çıkıyor. Tek kullanımlık ilaç da kullandım. 1 haftalık ilaç da ama şuan kasıklarımda Ağrı var sanırım geçmiyor. Suyumu da içiyorum. Başka nasıl kurtulabilirim bu durumdan bugün limonlu su içmeye başladım 1 hafta sonra tekrar idrar kültürü vericem geçsin istiyorum artık tavsiyelerinize ihtiyacım var