İyi akşamlar arkadaşlar 24+2 yim.Benı gören gobegın asagıda neden acaba dıyor dıkkat et erken doğum olur dedı ve bır an korktum ıl dışındayız o yüzden doktoruma gıdemıyorum .Bayram ıznı bıttıgınde donecegız doktora da gıdecegım o sürece kadar sıze sormak ıstedım bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı însanlar uzaktan anlar mı😢