İyi akşamlar 37. Haftalık hamileyim Allahım nasip ederse kızım olacak bu hafta garip bir şekilde birden bayılacak gibi oluyorum elim ayağım titriyor gün içinde çok sık yaşamaya başladım sürekli tansiyonumu da takip ediyorum bir yüksek bir düşük çıkıyor bu durumu yaşayanlar var mı