Selam kızlar 6+2 yim ve bi kaç gündür tekrarladı ve canım çok yanıyor kabızlıgım yok ve yokken oluştu hormonlardan dolayı diye internette yazı gördüm bununla başa çıkabilen varsa söyler misiniz hersey kulllanamamıyorum bebegi etkiler diye kalakaldım o şekilde ne yürüyebiliyor ne oturabiliyor ne de yatabiliyorum yardım edin lütfeeen?