Sevimaltnn Birbenbirbebek diz kapaklarım ve ellerim üstüne düştüm bebeğin hareketlerini daha hiç hissetmedim 21.haftadayım
Sibelipekf Sevimaltnn acile git iki dk nst den baktır korkma hiç birşey olmaz içiniz rahatlasın sadece
Birbenbirbebek Sevimaltnn zannetmiyorum canım karnına bile denk gelmemiş . 3 yaşında ki oğlum var bol bol tekme yiyorum istemsiz . Ne kadar korumaya çalışırsam sanki daha cok oluyor ama doktorum bir şey olmaz kese ve su onu korur demişti 🙏 ama için rahat değilse bir acile git istersen 5 dk ultrasonla bakarlar
Abilikardesli Sevimaltnn burdakilerin doğru yönlendirebileceğini düşünmüyorum içinizde şüpheniz varsa doktora gidin içiniz rahatlar en azından
Seyma0323 Ben 14 haftalikken bisikletten yan düşmüştüm, karnımın üzerine düşmediydim. Doktor kanama olmadıkça ve şiddetli karın ağrısı yoksa korkma demişti ama direk göbek üstü düştüysen gel demişti
LadyX Sevimaltnn bence eğer kanamanız veya ağrınız yoksa sorun olmaz 🙏🏻 yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuza gidersiniz. Geçmiş olsun
Han23 Sevimaltnn ben de 5. Haftada veya 6 çok şiddetli düşmüştüm evde kalçamın üzerine çok şükür birşey olmamıştı ama içiniz rahat etmiyorsa dr a görünün🙏