29+5 haftalık olduk, dün biraz ayakta kaldım akşam inanılmaz bir şey şekilde kasığıma bıçak saplanır gibi ağrıların vardı biraz uzanıp dinlenince geçti.
Buna ek olarak birkaç gündür bir anda çok şiddetli bir şekilde başım dönüyor. Normalde tansiyonum 10/6-11/6 çıkıyor, baş dönmesi sonrası ölçtüğümde 12/6 çıkıyor. Özellikle bu akşam yaklaşım yarım saatir oturuyordum bir anda başım dönmeye başladı beynim sanki uyuştu gibi o kadar tuhaf oldum ki tansiyonum yine 12/6 çıktı sonra geçti anlık oluyor ve günde bir kez böyle şiddetli bir baş dönmesi oluyor. Bu haftalarda bunu yaşayan var mı 🥹