Valla genel anestezinin gözünü seveyim 😁 spinal ne ya nasıl dayanıyorlar çözemedim gitti genel de uyuyorsun uyanıyorsun hop odadasın onca şeyi görmeye gerek yok bence ve sonrasında baş ağrısı bel ağrısı da cabası 😌 her ikisini de yaşamış biri olarak yazdım 🥲