Yavrukedicik 20günlük tazecik annesin öncelikle tebrik ederim, Allahım sağlıklı bütüymeyi nasip etsin. Yetemiyorum diye düşünme sakın sen o minicik insanı büyüten,yediren,koruyan,kollayan olacaksın ve eminim bunu çok güzel bir şekilde başarıyorsun 💙 bebeğim suan 4 aylık hala başka sebeplerden sıkça ağlıyor ama alışıyorsun bebeğini anlıyorsun ne derdi var ne ister zamanla çözüyorsun, gazı vardır,anne kucagı istiyordur,dünyaya alışmaya çalışıyor. Stres yapmadan bebeğine konsantre ol su gibi akacak bu günler.. 💙
Gaz için ben sürekli bebek yağıyla karnına masaj yapıyordum, yukarıdan aşağı doğru beş altı kere gezdiriyordum avuç içlerimi, sonra bacaklarını m şekilini bozmadan karnına doğru ittiriyordum 6 defa sonra ittirip bi 10sn bekliyordum pırt sesi geliyordu birde öyle dene :)
Unutma sen çok güzel bir annesin,herşeye yetiyorsun ve yeteceksin 💙🙏🏽