Merhaba adet gördükten 10 gün sonra bi lekelenme gibi geldi pembe sonra kahveye dönüştü bitti baş ağrısı uyuma isteği geceleri terleme karın altı ağrısı oluyor test yaptım negatif çıktı 3-4 kere erken olduğu için mı çıkmadı varmı yok mu anlayamıyorum ama belirtiler olduğu için şüphelerim var karın altı ağrısı hala devam ediyor lekelenme gibi olan olayın üstünden 5 gün geçti bilgi verirseniz çok sevinirim aklım karışık