Annişler 32 haftalık hamileyim. 29. Haftada hastaneye yattım gebelik zehirlenmesinden sancı çıktı nst de 2 tane ciğer geliştirici iğne vurdular doğumu ertelemek için ilaç verdiler sonrasında taburcu oldum cuma günü doktoruma gittiğimde erken doğum olabilir hazırlıklı ol bebek dönmüş dedi ama rahimde açılma yoktu nst de sancıda çıkmadı orda. Ama bazen karnım taş kesiliyor ve yarım saat 1 saat arayla inanılmaz bir adet olcak mışım gibi ağrım oluyor. Kaynanam erkek çocuğu bu önden çekiyorsun sancıyı bişey olmaz dedi ama korkuyorum bu belirtilerle başlayıp doğuma erken giren var mı