Cicek_ ben çayı değil de macununun kullanımını sormuştum nihalin bahçesi diye instaya girdim orda iletişim numarası vardı wp dan yazdım perşembe günü bana şu şekilde cevap verdiler :“Adette kullanıyoruz sabah akşam 1 tatlı kaşığı aç karnına tüketiliyor yumurta takibi yapıyorsanız çatlama gününe kadar kullaniyoruz catlamadan diğer adete kadar ara veriyoruz tahta kaşıkla kullanin.” Macun adette kullanılıyorsa belki çayı da öyle kullanmak gerekebilir. Dilerseniz dediğim sayfaya girip direkt ordaki kadına sorun. 🌷