merdumgiriz9 Bebeğim sürekli sağıma toplanıyor son günlerde yani sanırım buna toplanmak deniyor. Sertleşiyor, ve karnımın sekli değişiyor. Ve sertleşme olurken hemen hissediyorum rahatsız edici bir his geliyor bana. Bu Nedir neden olur acaba😔