İyigünler 15 inde adetim bitti 10 gün sonra İlk pembe sonra koyu kahverengi lekelenme oldu 5 saat falan sürdü belki az az silik geldi kaçgündür karnım altı ağrı var biraz baş dönmesi ve göğüs uclarkendi kendine dikleşiyor etrafında kabarcıklar oldu az dün midem bulantı ve çıkardım ateş basıyor bazen gece aşırı terliyorum sol kasık ağrısı az oldu sizce gebelik var mıdır ? test yaptım Görünmüyor 5 gün oldu lekelenme olalı daha