demetmert Lolli iyi bayramlar 🍬☺️ bende tam 19 haftalık oldum bir kızım var bununda erkek olduğunu öğrendim ama bambaşka geçiyor kızımda resmen prensesler gibi hamilelik geçirmişim ama bu ikinci hala ara ara kasık ağrısı ve alt bölgemde ağrılar oluyor 🥲 kontrollerde bir sorun görünmüyor uykusuzluk sorunu yaşıyorum kilolu hamile kaldığım içinde bacaklarım da ağrılar yaşıyorum 🥲 umarım sizin güzel geçiyordur 😍
demetmert _Gizem__98 ben kilolu hamile kalanlardanım üstüne birde ikinci hamilelik olunca dedikleri gibi karın birden büyüyormuş aynaya bakasım gelmiyor şuan 🙃😄
_Gizem__98 demetmert ay gören ikiz sanıyor bugün apartmanda ki komşumuz ikimiz mi dedi ben şok neyse doğumdan sonra sıkı bi diyeti kafaya koydum korse filan alacam sıkılaşmak için 😂
demetmert _Gizem__98 aynen doğumdan sonra sıkarız dişimi zayıflarız umarım 😅 boyunuz kaçtı sizin bende 79.4 ile hamile kaldım 82 olmak üzereyim çok moralim bozuluyor kızım da 70 ile hamile kalıp 78 doğuma gitmiştim bunda kilo benim hatamdı 🥲
Krystal Lolli Karnım çıktı her gören anlıyor artık 🙈 İyi gidiyor şükür. Ben daha erken olduğunu düşündüğüm için daha bişey almadım öyle. Şimdilik 3 zıbın ve elbisesi var 🥰 7-8 aylık olsun Allah’ın izniyle o zaman alacağız her biseyini..
5_erkek_annesi Lolli kilo almadım hiç karnım burnumda deyimi yaşıyorum 😂 5 ci gebeliğim ondandır diğerlerinde bu kadar erken çıkmamıştı 6 aylık göbeğim var 20+5 im doğum 31 temmuz yada 7 ağustos sezaryen olacağı için hazırlıklar büyük eşyalarını herşeyini aldım çoktan giysileri bezi ıslak mendil kaldı onlarıda bu ay toplu alıp bitiricem inşallah Rabbim sağlıkla kucağimıza almayı nasip etsin yavrularımızı
Lolli Mrv3cks maşallah ben daha pek hissedemiyorum ikinci gebeliğim benim de😊 oğlumdan kalanlar eş dost da bir şeyler verecek ben de bir kaç parça alırım illaki öyle bakalım ☺️
Accountant Lolli hafiften çıktı daha yeni ama henüz hareket hissedemiyorum galiba ya da ben anlamıyorum göbek deliğimin altı sol tarafta bazen kalp atar gibi hafif kasılma hissediyorum bu bebek hareketi mi acaba
Cans__ Benim ikiz ve aşırı çıktı karnım,artık anlamamaları imkansız 🙅🏼♀️ 18+4 olduk bu arada toplam 5 kilo aldım iyiyim diye düşünüyorum ama hepsini sanki göbekten aldım
_Gizem__98 demetmert ilk trimestre baya çoktu hatta ilk 3 kiloyu o dönem aldım ikinci trimestre girince iştahım baya azaldı zor yiyorum