Kızlar adetim biteli 10 gün falan oluyor hiç daha önce olmazdı böyle ara ara sol kasık ağrısı sol kasık da batma oluyor idrar yolu enfeksiyonu böyle bişey yapar mı 3 mart da dahilyeye gitmiştim idrar da enfeksiyonun yok demişti ama bilemedim var mı bu durumu yaşayan