Kızlar selam herkese iyi bayramlar öncelikle. Ben 19 ocakta kimyasal geçirdim 1 hafta kadar kanamam oldu normal adet dönemim gibi doktor da kanaman bitince aynı şekilde devam edebilirsin korunmana gerek yok dedi. 20 şubatta ( adetim hep düzenlidir ayda bir olurum) yine adet oldum ama bu ay olamadım daha 20 martta olmam gerekiyordu hadi dedim şubat kısa çekiyo diye bir iki gün gecikmiştir ama hala olmadım 11 gün bugün. Akıntım falan da oluyo ara ara kasık ağrım oluyo 15i gibi kahverengi akıntım oldu hamilelik belirtileri gibi ama 29unda kan verdim beta 0.8 çıktı hiç bişey anlamadım kimyasaldan sonra döngüsü bozulan var mı aklıma başka birşey gelmiyor ama adet olacak gibi şişkinlik göğüs şişmesi falan da yok 🤦🏼♀️ uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻