ilk gebeligim sorunsuzdu 6 yaşında bir çocuğum var ancak 2. Gebeligimde 20.haftanin sonunda 2 cm açılma ve bebeğin vajinaya gelmesi ile ölü doğum yaptım şuan 3. Hamileligim 19.haftada 15 mm ile acil serklaja aldindim 4 adet dikiş atıldı. Şuan 22+1 günlük bebeğim heyet raporu ile evde yatıyorum kalkamam ve sürekli yatmamı söylediler dikişler iyi bebek iyi rahim uzunluğu 25-30 mm ara çıkıyor ama gecmeyen kasık ağrım var idrardada birsey çıkmadı bu durumu yaşayan oldu mu