Oznur91_ Ckraynr benm ilk gebeligim de de çıkmıştı boynumda göz kapağımda böyle kum gibiydi resmen doğumdan sonra geçti bı tane bile kalmadı şimdi yine hamileyim ve gene çıktı aynı şekilde bunlarda geçer diye umuyorum
Kudenova Ckraynr canım bende de çok çıkmaya başladı. Dün karşıma bi video çıktı. Et beni çıkması insülin direncinin bi göstergesi olabiliyomuş ve bil bakalım ne oldu gebelik şekerim çıktı🙃
Ckraynr Kudenova aaa bende de şeker var. Diyet yapıyorum her gün ölçüyorum 2 hafta sonunda duruma göre insülin başlanacak
Kudenova Ckraynr ben başladım kullanmaya 3. Günüm bugun. Sabah açlıklarım hep 100 üstü çıkıyodu. Tokluklarımda sıkıntı yok ama sabah açlığım sıkıntı..
[silindi] Ckraynr bağışıklık düştüğü için maalesef benimde çıkmıştı gogsum bile dolmustu emzirirken bebeğe bulaşır diye yaptırmıştım dermatologda yakmadiklarim duruyor bebeğim 10 aylik oldu
Ckraynr Kudenova ilk zamanları hemen düşmedi benimde tokluk şekerim. 4 5 gün sonra falan toparladı biraz fazla dikkat istiyor
EceEgemen Ckraynr evet bnmde aynı ilk gebeliğimde yoktu 2. Ve 3. neneme döndüm 🤣 doğumdan sonra gidip göstereceğim gerekirse taktırırım diyorum çok rahatsız ediyor ve kaşınıyor benim nedense sizinde öyle mi özellikle boynumda çok fazla
Ckraynr EceEgemen kaşınma yok ama görüntü olarak çöl rahatsız ediyor beni ya. Bende nasip olursa doğumdan sonra muhakkak gitcem