Esraerdgn95 Merhabalar bir oğlum olacak Allah izin verirse. İsim araştırmasına başladım. Anlamı da ismi de güzel olsun istiyorum her anne gibi. 🤗 Sizler hangi isimleri düşünüyorsunuz ?? Benim düşündüğüm isimler Alparslan Baran Barlas Yağız Miran Enes
Nanelimon_19 İlk oğlumun adı Aybars 🤍 yine oğlum olacak inşallah ona da Gökay ismini koyacam inşallah 🤲🏻
Su123 Nanelimon_19 ya bizde inşalalh aybars koymayı istiyoruz Allah nasip ederse çok enerjik oluyor dediler doğrumu
Esraerdgn95 @History5 isim gerçekten çok önemli o yüzden bende anlamı da ismi de güzel olsun istiyorum
Esraerdgn95 @Elifseker eşimde Barancı 😊 eşimin adı Barış oğlumuz içinde Baran olabilir diyor en son karar bende , ama bende daha çok kararsızım
Nanelimon_19 Su123 yani çevremde çok aybars yok ı yüzden yorum yapamıycam ama benim oğlum sakin bir bebek maşallah 🧿
Esraerdgn95 @Elifseker Baran ismi Kürt ismi gibi bi algı varrr ya halbu ki isimleri bari bu tarz şeylerle şekillendirmeseler keşke 😏😊
Elifseker Esraerdgn95 keşke eşimde o yüzden istemedi aslında insanlarıda kürt Türk Alevi diye ayırmak saçma insanlığına baksalar keşke