Benim de ikinci gebeliğim ve tam 12+0 da hissettim yerde oturuyordum sofrada öne doğru eğildiğim anda minik bir pıt oldu karnımda yanı bagirsak hareketinden farklı olunca anlaşılıyor bana da cok erken gelmişti ama o günden sonra bir iki güne bir yavaş yavaş arttı bu minik pıtlar 🥰🥰