Yagmurr1 Kızlar parke boyattınız mı hiç yada yapan tanıdığınız var mı ben salonumun parkesini beğenmiyorum da değiştirmek yerine şöyle güzel bir parke boyası alıp boyasam da kullanabilir miyim acaba bilgi verir misiniz
Mrvsmt2502 Yagmurr1 zemine en kaliteli boyada kullansanız zamanla çizilir eşya var üzerinde ağır. Biz boyamadık ama eski tip parkeydi vernikli olanlar var ya onun üzerindeki verbik kazındı yeniden farklı ton verniklendi yenilenmiş oldu
Mrvsmt2502 Yagmurr1 devamlı boya parası vereveğinize kaplama yapabilirsiniz yapışkanlı sert plastikler var