Gkcece1 İkinci gebeliğim şuan. İlkinde suyum fazla olduğu için oğlum erken doğdu. Bu kezde aynı sorunu yaşar mıyım acaba? İlk gebeliğinde su fazlalığı olup ikincide aynı olan var mı?
Asi_07 Gkcece1 ilk gebeliğimde suyum fazlaydı diyet yaptım doktorumun tavsiyesiyle çok şükür sorun yaşamadan 39 haftalıkken sezaryen doğum yaptım 2. gebeliğimde de yine fazlaydı 22 haftamda öğrendim diyet yaptım yine herşey yolunda ilerledi 37+6 doğum yaptım
Asi_07 Gkcece1 tatlı gıdalardan karbonhidrat, tuzlu, pilav, paketli gıdalar, beyaz ekmek, hamurişi gibi besinler tüketmedim ve bol su içtim
Asi_07 Acemianney suyumdan dolayı değil isteğe bağlı sezaryen doğum yaptım vajinal tercih etmediğim için