Dry07_ lavin2121 ovulasyon yapmaya devam etmeme gerek varmı çatlama illaki olur herhalde ilk defa ovulasyon takibi yapıyorum bilmediğimden soruyorum kusura bakmayın 🤗❤️
lavin2121 Dry07_ sorun degil canım bilmeye bilirsin 2 üç hün daha yap ovalasyon yani yarın ve ondan sonraki günü ben öyle yapmıştım sonra bıraktım bat gününü bekledim şuan hamileyim 🥰 rabbim sana ve tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏
Dry07_ lavin2121 inşallah rabbim sana da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 geçen ay kimyasal gebelik yaşadım umarım bu ay olur 🤲🏻❤️
lavin2121 Dry07_ bu takvimde 7 yazıyordu mesela benim pik 5 oldu yumurtlama yani takvim tutmuyor olabiliyor aklında olsun ovalasyon en iyisi
lavin2121 Dry07_ amin inşallah canm çok teşekkür ederim. Stres yapma kimyasal olması demek hep sorun olucak anlamına gelmez benim çok tanıdıklarım öyle olup sağlıklı çocukları oldu dilerim seninde öyle sevinç dolu anların olsun🌷
Dry07_ lavin2121 ya bir de bişey sormak istiyorum afedersin kokusuz sarımsı akıntı normal mi acaba ya 🙁
lavin2121 Dry07_ yumurtlama zamanı akıntı olur ama onu tam olarak bilmiyorum benim hiç öyle olmadı çoksa doktorada görünsen iyi olur
Dry07_ lavin2121 Ayın 18 in de göründüm enfeksiyon var yada yok demedi sonra kanamam oldu 19 unda bitti şu 2 gündür beyaz akıntı ile birlikte sarımsı akıntı geliyo herhangi ağrı sancı bişey yok akıntıda kokuya dair bişey de yok 🤷🏼♀️