BsBrc Kızlar merhabaaa. 8+4 günlük hamileyim iki gündür sağ tarafımda ara ara bıçak saplanır gibi ağrı oluyor çok şükür kanama falan herhangi bişiy yok ama ister istemez bi panik oldum. Dayanılmck gibi değil .Bu durumu yaşayan oldu mu normal mi sizce ?